Gömb,vagy nem gömb.

2010.02.13. 20:28

Kedves látogatók!

Ezúton szeretném megragadni az alkalmat, hogy elmeséljek egy remek kis történetet.

Gondolom szinte mindenki hallott már valamilyen formában a márciusban bevezetésre kerülő új állatvédelmi törvényről...sok-sok változás lesz, többek közt hogy egy háztartásban csak két macska lehet, meg hogy egy kutyának legalább 10 nm hely kell....na de nem is ez a lényeg a mi szempontunkból, hanem a gömbakvárium.

Egy kedves vevőm a minap szeretett volna egy aranyhalat, beszélgetésbe elegyedtünk és kiderült, hogy gömb akváriumba tenné. Mikor ez kiderült, én azt mondtam , hogy sajnos nem adok akkr neki aranyhalat...mire a vásárló rámförmedt, hogy:Dehogy nem!

Aztán én nyomatékosítottam, hogy de nem. Mire ő azt mondja hogy őt nem érdekli ez az új törvény, és tudja hogy adok neki halat.

Mondtam, hogy halat adok,de csak bettát, aranyhalat mi eddig sem adtunk gömb akáriumba, és engem sem érdekel a törvény februárban amit majd csak egy hónpmúlva vezetnek be, nem azért nem adok, hanem mert az aranyhal nem bírja és elpusztul.

A gömb felületben a halak által keltett rezgések egyszerre verődnek vissza a halra, aki ettől azt hiheti, hogy minden irányból ragadozók lesnek rá, és nem tud sehová elmenekülni....Ez a stressz helyzet éri folyamatosan, amit ideig-óráig elvisel, de aztán kimerül, megbetegszik, és elpusztul.

Hát mi ezért nem adunk el aranyhalat gömb akváriumba, eddig sem tettük, és ezután sem fogjuk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr871755667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása